A LinkedIn alapítójának, Reid Hoffman-nak szállóigévé vált az alábbi mondata:

„Ha nem hoz zavarba a terméked minősége, akkor túl későn dobtad piacra”.

Nem véletlen, hogy ennyire elterjedt ez a mondás. A mai világban a korábbi évtizedekhez képest felgyorsultak a dolgok, különösen az üzleti életben. Aki nem reagál elég gyorsan a változásokra, az bizony nem tud talpon maradni.
Mit jelent ez a gyakorlatban? Elégedjünk meg a termékünk, szolgáltatásunk gyengébb minőségével, és vállaljuk ennek a következményeit? Nem feltétlenül.
A saját termékeimet tekintve azt gondolom, a kulcs a folyamatos fejlesztés, fejlődés. Ezért ez lett a mottóm is.
Amikor egy céggel együtt dolgozunk, megbeszéljük, mi a közös cél, milyen lépésekkel induljunk el. Például letesszük az alapokat, készítünk egy honlapot, optimalizáljuk. De bármennyire jól sikerül elsőre, ez még nem jelenti azt, hogy már nem kell vele foglalkoznunk.
Egy honlap soha nincs készen. Folyamatosan figyelni, javítani fejleszteni kell. Ugyanez igaz a keresőoptimalizálásra. A google hirdetésekre. Az egyéb online hirdetésekre, de a teljes marketing stratégiára is.
Hiszek abban, hogy a marketing is csak így tud jól működni. Tökéletes valószínűleg soha nem lesz, hiszen az egyszerűen nem lenne kifizetődő.
Sokkal inkább egy élő, folyamatosan változó, fejlődő rendszer, amit érdemes rendszeresen felülvizsgálni, és ha szükséges, változtatni rajta.

Ezért a hosszútávú együttműködésekben hiszek, legyen szó akár az Alap vagy Haladó online marketing csomagról akár a Teljes marketing tanácsadás csomagomról.
A cél nem a tökéletesség. A cél a lehető legjobb.