Friss diplomásként 2004-ben kezdtem el dolgozni beszerzőként egy földmérőműszereket gyártó és forgalmazó magyar cégnél. Mivel a cégnek ekkor nem volt még marketingese, a különböző feladatokat különböző kollégák között osztották szét.

Hamar kiderült, hogy ez nem megfelelő megoldás, és ezek a feladatok hozzám kerültek át. Így részt vehettem az új arculat kialakításától kezdve honlapkészítésben, termékfotózásban, termékismertetők készítésében, kiállítások, ügyféltalálkozók szervezésében, stb.

Később is főleg a műszaki terület vonzott, dolgoztam marketing menedzserként videokonferencia-rendszereket kialakító, beüzemelő cégnél és svájci-amerikai telephelyű, professzionális méréstechnikai eszközöket gyártó multinál is.

Itt amellett, hogy a korábbi ismereteimet tovább bővítettem, nemzetközi csapattal, csapatokkal dolgozhattam együtt. Részt vehettem rendszeresen továbbképzéseken, és közvetlen betekintést nyerhettem abba, hogy milyen stratégia, milyen eszközök segítenek leginkább elérni a kitűzött célokat. Rengeteg tapasztalatot szereztem az együttműködésről különböző területeken dolgozó kollégákkal, köztük a saját csapatommal.

Ezeket a tapasztalatokat immár saját cégemben kamatoztatom. Célom, hogy ügyfeleimmel partnerként tudjak együttműködni terveik elérésében az ő egyedi profiljuk, piaci helyzetük figyelembe vételével, személyre szabott marketing terv készítésével, a számukra lehető leghatékonyabb eszközök megtalálásával és bevetésével.