Hiszek abban, hogy minden cégnek egyedi stratégiára van szüksége a sikerhez. Meg kell, hogy tudják különböztetni magukat a versenytársaiktól. Ehhez pedig a jó alapokon kívül folyamatos munkára, odafigyelésre van szükség. Arra, hogy időnként a napi folyamatokból kiemelkedve, fentről nézzék a helyzetet, észrevegyék, megerősítsék a jó irányokat, és időben elkerüljék az esetleges zsákutcákat.
Ezt a folyamataikban több szinten is megtehetik. Az alábbi marketing csomagokkal azt szeretném szemléltetni, hogy én milyen szinteken tudom segíteni a munkájukat.
Ezek a csomagok irányadók. Az első konzultáció(k) után tudjuk pontosítani az igényelt szolgáltatásokat. A folyamatos együttműködésben hiszek, még az alap csomag esetében is. Hiszen a honlap is csak úgy lehet igazán hatékony, ha rendszeresen frissítik, aktualizálják, fejlesztik a tartalmát.

Málna marketing, csomagok

Alap
online csomag

Honlap létrehozása, rendszeres karbantartás, szerkesztés

Honlap optimalizálása, keresőoptimalizálás

Google Analytics

Málna marketing, kis- és középvállalkozások marketingese. Alap online marketing csomag.

Haladó
online csomag

Alap online csomag, plusz:

Google Ads

hirdetéskezelés

Folyamatos hirdetésoptimalizálás

Google tartalom alapú hirdetések

Facebook posztok

Instagram posztok

Málna marketing, kis- és középvállalkozások marketingese. Haladó online marketing csomag.

Teljes marketing tanácsadás csomag

Haladó online csomag, plusz:

Facebook hirdetések

Youtube hirdetések

Éves marketing terv készítése, segítség a kivitelezésben

Versenytárs-elemzés

Arculattervezés

Szövegírás

Átfogó marketing tanácsadás

Adatbáziskezeléssel kapcsolatos tanácsadás

Málna marketing, kis- és középvállalkozások marketingese. Teljes marketing tanácsadás csomag.

Az első konzultáció

A működő cégeknek megvannak a jól bevált értékesítési és marketing módszerei. A tervezés során ezeket kell elsősorban szem előtt tartani, továbbfejleszteni, és szükség esetén kiegészíteni.

Új cég alapításánál az iparágat, a versenytársakat, a leendő cég mikro- és makrokörnyezetét figyelembe véve érdemes meghatározni a stratégiát. Majd a megszerzett tapasztalatok alapján lehet finomítani a rendszert.

Ezért árajánlat adása előtt minden alkalommal szükség van online vagy személyes konzultációra, hogy egyeztetni tudjuk az elképzeléseinket.

Ezen a konzultáción szeretném alaposan megismerni a céget / leendő céget. Mi a tevékenységi köre, milyenek az eddigi tapasztalatok, ha vannak, kik a fő versenytársak. Mi a fő célkitűzés, mit szeretnének elérni a tulajdonosok.
Ezen kívül szívesen megosztom, hogy az eddigi tapasztalataim, és a meglévő információk alapján én hogyan tudom elképzelni az együttműködésünket, miben, hogyan tudom támogatni a céget a céljainak az elérésében.

Várom jelentkezését az aniko@malnamarketing.hu email címen vagy a 30 246 1261 telefonszámon!