Hiszek abban, hogy minden cégnek egyedi stratégiára van szüksége a sikerhez. Meg kell, hogy tudják különböztetni magukat a versenytársaiktól. Ehhez pedig a jó alapokon kívül folyamatos munkára, odafigyelésre van szükség. Arra, hogy időnként a napi folyamatokból kiemelkedve, fentről nézzék a helyzetet, észrevegyék, megerősítsék a jó irányokat, és időben elkerüljék az esetleges zsákutcákat.
Ezt a folyamataikban több szinten is megtehetik. Az alábbi marketing csomagokkal azt szeretném szemléltetni, hogy én milyen szinteken tudom segíteni a munkájukat.
Ezek a csomagok irányadók. Az első konzultáció(k) után tudjuk pontosítani az igényelt szolgáltatásokat. A folyamatos együttműködésben hiszek, még az alap csomag esetében is. Hiszen a honlap is csak úgy lehet igazán hatékony, ha rendszeresen frissítik, aktualizálják, fejlesztik a tartalmát.
Málna marketing, csomagok
Alap
online csomag
Honlap létrehozása, rendszeres karbantartás, szerkesztés
Honlap optimalizálása, keresőoptimalizálás
Google Analytics
Haladó
online csomag
Alap online csomag, plusz:
Google Ads
hirdetéskezelés
Folyamatos hirdetésoptimalizálás
Google tartalom alapú hirdetések
Facebook posztok
Instagram posztok
Teljes marketing tanácsadás csomag
Haladó online csomag, plusz:
Facebook hirdetések
Youtube hirdetések
Éves marketing terv készítése, segítség a kivitelezésben
Versenytárs-elemzés
Arculattervezés
Szövegírás
Átfogó marketing tanácsadás
Adatbáziskezeléssel kapcsolatos tanácsadás
Az első konzultáció
A működő cégeknek megvannak a jól bevált értékesítési és marketing módszerei. A tervezés során ezeket kell elsősorban szem előtt tartani, továbbfejleszteni, és szükség esetén kiegészíteni.
Új cég alapításánál az iparágat, a versenytársakat, a leendő cég mikro- és makrokörnyezetét figyelembe véve érdemes meghatározni a stratégiát. Majd a megszerzett tapasztalatok alapján lehet finomítani a rendszert.
Ezért árajánlat adása előtt minden alkalommal szükség van online vagy személyes konzultációra, hogy egyeztetni tudjuk az elképzeléseinket.
Ezen a konzultáción szeretném alaposan megismerni a céget / leendő céget. Mi a tevékenységi köre, milyenek az eddigi tapasztalatok, ha vannak, kik a fő versenytársak. Mi a fő célkitűzés, mit szeretnének elérni a tulajdonosok.
Ezen kívül szívesen megosztom, hogy az eddigi tapasztalataim, és a meglévő információk alapján én hogyan tudom elképzelni az együttműködésünket, miben, hogyan tudom támogatni a céget a céljainak az elérésében.
Várom jelentkezését az aniko@malnamarketing.hu email címen vagy a 30 246 1261 telefonszámon!